wtorek, 16 kwietnia 2013

Hura, jak ja lubię nagrody :)

                           Co za radocha

Dotarła do mnie przesyłka, a w niej zestaw książek...hura!
Uwielbiam książki, a już takie, które wygrałam najbardziej hiihhi.
A tak, wygrałam.Wygrałam w konkursie, który zorganizował portal Granice.pl
Wygraj najlepsze książki na wiosnę!"Najlepsza książka na wiosnę" 
to kwartalny plebiscyt, organizowany przez redakcję serwisu Granice.pl, 
w którym wyróżnione zostały najciekawsze premiery wydawnicze ostatnich miesięcy. Do udziału zgłoszone były różne książki w różnych kategoriach.
I tu między innymi:
"Sklepik z niespodzianką.Lidka"-  kategorii najlepsza powieś obyczajowa.
"Mistrz" Katarzyny Michalak- w kategorii najlepsza powieść z pieprzykiem.
To książki mojej ukochanej pisarki
i uwaga...Tadam!
Tytuł "Najlepszej książki na wiosnę" za sprawą głosowania czytelników przypadł
z kolei powieści "Sklepik z Niespodzianką. Lidka". - Katarzyna Michalak
i za najlepszą uznali książkę "Mistrz"-  Katarzyny Michalak.

Nagrodzeni internauci... tam, tam,tam, tam, taaam ...
Tradycyjnie nagrodzono również internautów głosujących, zachęcających do głosowania i tych, którzy przesłali uzasadnienie dokonanego przez siebie wyboru.
 Za przesłanie uzasadnienia dokonanego wyboru nagrody otrzymają: Katarzyna Parol, Dorota Dęga i Ewa V. Maćkowiak
A że pisać lubię, napisałam więc uzasadnienie dlaczego wybrana pozycja powinna  wygrać plebiscyt na najlepszą książkę na wiosnę i dzięki niemu
wygrałam zestaw książek. No jak ja się cieszę :)
Że czytam tak wspaniałe książki i mogę jeszcze dzięki temu wygrać nagrodę ...książkową !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz